2012-07-12

Today

Hey bloggahhh :* title tuu boleh membawa banyak maksud kan? so harini gua nak cerita pasal hari ni lah :D

okay, macam biasa pagi-pagi gua bangun pukul 6.15am siap-siap nak pergi sekolah -.- haihhh BORINGGG :/ tapi hari ni lain sikit broo. ahaaa bangun-bangun jee ayat first gua cakap 'SHIT' -.- I don't know what happen to me :D haha tiba-tiba jee tau jangan salah menyangkaan :p then dah siap mandi semua gua check phone ada TEXT dari? jengjengjeng! si dia ler siapa lagi. Dia ajak gua lepak JayJay awww -.- haaahaaa okay cunn! no problem THEN, BLABLABLA AND BLABLABLA lepastuu balik. Dekat dalam bas dia diam memanjang sejak lepak KEPSI a.k.a KFC yaa i know he's tired :) soo gua biarkanlah, gua nyanyi sowang-sowang macam orang gila kan sambil tunggu pintu bas bukak macam pffft tuu -.- okay situasi didalam bas pula... Dia still diam, gua biarkan dia taknak kacau, then aku ushar-ushar dia sekejap, rupa-rupanya dia dah TERTIDUR -.- are you kidding me? no I'm serious :)  Lepastu gua pandang depan balik sambil senyum sowang-sowang HAHA :D dude, kau tahu tak perasaan tengok lelaki yang kau SAYANG tidur? comel bruhhh! aku dah tergelak-gelak dahh. SUMPAH COMEL ! Aku nak tengok lama-lama TETAPI tiba-tiba lokasi yang hendak gua turun sudah sampai (T^T) dia tengah mamai time tuu, soo gua pegang pipi dia :] hee tujuan nye nak suruh dia bangun jee bruhh DAN ituu lahh cerita nye... today is my lucky dayy! yeayyy (^..^) I heart you just because you so special in my heart. Past is past. Now, I just love you and just the way you are :*