2012-06-30

NEVER END :*



From stranger to friend and move to BESTFRIEND <3

Dulu kita selalu bergaduh, mengutuk and ketawa samasama. It such wonderful years. I dont know why we not like before. I just keep wondering dah lupa ke korang dengan aku? Im so thankfull with god because meet me with you all. No one can replace you. Ingat tak time perhimpunan? Memang bosan nak mampus time tuu. So, memandangkan aku dah mengantuk gila aku nyanyi :) aku tak boleh lupa part tuu lah haha then, aku selalu buli DIBA kan? haha MyGod ! I MISS THAT MOMENT SOOO MUCHHH ! :( Sekarang ni kalau kita lepak pun dah tak macam dulu dah, masing-masing diam jee kan? Lepastu farra, kalau ajak mengutuk dengan dia bestt siahhh :D haha aku sayang kau wehh, sekarang kau dah gemokkk! aku rindu jari ASAM JAWA kau :D haha :( Anyway Girls, I love you so much. Korang tulang belakang aku :) jyeahh! walaupun sekarang kita jarang lepak, jarang contact, jarang bertegur. our memory never end in my head, heart, stomach and even my vein :) I swear to Allah aku sayang korang, I DO MISS YOUUUU ALL T^T hmmmm, we're born to take care each other. Take care of yourself. Study well <3 Kita jumpa kejap lagi :D xoxo