2012-03-14

HIM :)

12 march 2012

LUCKY DAAAAAAAAAAAAYYYYY!! yeayyyyy :D

Me and HAZRAH pergi aeon Bukit Tinggi, survey barang untuk my sahabat ;)
tepat pukul 0100 pm dia text aku.. dia cakap dia gerak pukul 0120 pm.
okay then aku tunggu papa balikk, sampai pukul 0330 pm. haaa berapa jam dia tunggu dekat JJ? haha KAOKAO sial bapak aku ni -.- bukan nak text aku. haih old man nowadays ;D hihi so aku buat keputusan untuk pergi naik bas -.- then, bergerak menuju ke ktm TELUK PULAI dengan menaiki motor ego haa ayat lengkap bhaaai hee :D then tunggu train, DIA dah menggelabah text aku and call aku yelahh takut aku tak datang lettew kaaaaan? hihi no lahh aku mesti datang dah janji right? then dah sampai AEON he told me DIA ada dekat KFC.. firstly, watlek watpeace aku masuk aeon then nampak KFC jantung macam nak tercabut :O maaaiiggaaaaddd ! seraaaam gila wehhhh :/ haha aku suruh azra ushar dia, then dia pandang jee, aku jalan buat bodoh. ahaha then dia suruh patah balik. Dah sampai pintu depan kfc aku tunggu situu je sebab aku TAKUTTTTT :( haha then aku jalan jauh sikit fikir masak2 nak masuk ke tak. Then aku buat keputusan aku pergi jugak no matter what happen :* then dia tunggu dekat luar hee shhoo shuwitt babe :* and blablabla then balik.. dia suruh balik naik taxi aku taknakkkkkkk :/ so he made decision, dia temankan aku sampai ktm tuuuu. and then, dalam perjalanan kaaaan.. tali kasut aku asyik terkeluar jee :( penat tau tak :( then, dia pun dah penat tengok aku asyik betul kan jee kann.. time aku pandang kasut tuu dia terus cakap 'sinilahhh' then dia ikatkan tali kasut aku hihi maluuuuuu :$ macam budak2 right? haha azra and megat pandang aje yee? hahaha damn sweet.  he always walk beside meeee. he want to make sure that i safe when me with him. hihi :* I heart you MUHD FIRDAUS BIN BADRUL <3




K AKU CURI GAMBAR DIA HAHA XD SO SORRY YEHH :D *belah kiri*